Soutěž chápeme jako možnost skutečného srovnání naší internetové prezentace s webovou prezentací podobně orientovaných firem.
komentoval důvod účasti společnosti Nextra v projektu WebTop100 Telekomunikace Lukáš Rampas, marketingový a PR manažer společnosti NEXTRA. Druhá pozice v kategorii Telekomunikací a celkový zisk 807 bodů naši práci nejen oceňuje, ale dál motivuje náš tým k dalšímu zlepšování uživatelského komfortu webových stránek společnosti NEXTRA,
dodává Lukáš Rampas.
Kritéria hodnocení žebříčku WebTop100 byla nastavena tak, aby co nejvěrněji vyjadřovala efektivitu internetových prezentací. Celkově bylo zvoleno 32 hodnotících kritérií, která byla rozdělena do 5 skupin – grafika, informační hodnota, použitelnost, technické řešení (přístupnost) a marketingové nástroje. Internetovou prezentaci s maximální komunikační hodnotou považujeme za účinný nástroj marketingového mixu,
doplňuje Lukáš Rampas a dodává, že internetová prezentace společnosti NEXTRA má dle hodnotících kritérií též vysokou marketingovou hodnotu a webové stránky jsou snadno přístupné a použitelné.
Lukáš Rampas
Nextra Czech Republic, s.r.o.