Následuje pojištění DYNAMIK rovněž od ČP se 14tiprocentní spontánní znalostí (51 procent u podpořené) a pojištění Flexi od Pojišťovny České spořitelny se 7, resp. 40tiprocentní znalostí. Spontánní znalost ostatních produktů životního pojištění nepřesáhla 2 procenta.
Je zajímavé, že ačkoli počet klientů ‚dospěláckého‘ pojištění DYNAMIK je téměř osmkrát vyšší než u SLUNÍČKA, v pořadí známosti u veřejnosti vede právě naše dětské pojištění,
komentoval výsledky výzkumu náměstek generálního ředitele České pojišťovny Štefan Tillinger. Je zřejmé, že jde do značné míry o psychologický efekt, kdy děti pro nás znamenají více, než vlastní zdraví či život,
dodal Tillinger.
Dětské životní pojištění u ČP pro své potomky sjednalo 441 tisíc klientů – zejména rodičů či prarodičů. Z tohoto celkového počtu má pojištění SLUNÍČKO uzavřeno 115 tisíc dětí, což jej staví na první místo na trhu obdobných pojištění.
Průzkum TNS AISA byl realizován pro Českou pojišťovnu v srpnu 2009. Dotazována byla populace ČR ve věku 18–60 let, vzorek tvořilo 529 dotazovaných, reprezentativně podle pohlaví, věku, vzdělání, regionu a místa bydliště.