Analýza srovnávala zahrnutí základních služeb a produktů do standardních balíčků největších bank. Zahrnovala takové položky, které jsou přímo spojeny s kontem, jako elektronické bankovnictví, operace na účtu např. v podobě trvalých příkazů, platební karty či kontokorent. „Na základě výsledků analýzy můžeme říci, že dosahujeme lepších procentních parametrů než zbytek trhu,“ komentuje výsledek Miroslav Seidl, marketingový ředitel Poštovní spořitelny. Ve výčtu nejsou uvedeny produkty bez vazby na konto (spotřebitelské úvěry, hypoteční úvěry, podílové fondy, pojištění či stavební spoření).
„Snažíme se nabídnout vysokou výkonnost za rozumnou cenu. Klienti dokáží tento vysoký standard ocenit. Hlavně v segmentu mladých, kde zaznamenáváme více než dvojnásobný meziroční přírůstek účtů,“ doplňuje k přehledu Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.
Poštovní spořitelna sází také na svoji dostupnost. Díky využití finančních center, pošt či poradců ČMSS mohou klienti využívat nejhustší obchodní síť v ČR. „K tomu se přidávají i další služby. Například hotovost lze vybírat na více než 4 300 místech, kromě pošt také v prodejnách Albert a Hypernova díky službě CashBack,“ uzavírá Svoboda.