Milionářem díky soutěži Hraju s ING

Několik měsíců trvající kampaň ING na podporu znalosti značky vyvrcholila ve středu 10. září pár hodin před úvodním hvizdem mezistátního fotbalového zápasu Česká republika- Nizozemsko v Praze na Letné. Ron van Oijen, předseda výkonné rady a generální ředitel ING v ČR a SR, předal osobně, za přítomnosti státního notáře, šek na 1 000 000 korun vítězi soutěže Hraju s ING, Janu Vokočovi z Teplic.

Sdílet

Od 12:30 hodin dopoledne zápolilo 27 finalistů na streetbalovém stadionu na pražské Letné. Princip finále spočíval v dosáhnutí co možná nejvyššího součtu bodů, a to přesně mířenými střelami na speciálně upravenou branku. Ta byla rozdělena na různě bodově ohodnocené sektory. Soutěž měla dramatický průběh a soutěžící ukázali bojového ducha i velkou dávku talentu. Ze tří kol vzešli v 17:00 hod. dva finalisté a z nich nakonec celkový vítěz.

Mužem s nejpřesnější muškou a zároveň šťastným výhercem jednoho milionu korun se stal Jan Vokoč z Teplic. Na finále Hraju s ING se Jan Vokoč doma nijak zvlášť nepřipravoval ani netrénoval. Do soutěže vstoupil v červnu, kdy si na benzinové pumpě pořídil samolepku která mu umožnila bojovat o milion. Když jsem odcházel z domu, říkal jsem manželce, že za dvě hodiny jsem zpátky. A nakonec jsem tu zůstal nejdéle, uvedl Jan Vokoč. Po finále Hraju s ING vyrazil totiž ještě na zápas ČR – Nizozemsko. Soutěž Hraju s ING mě bavila, připadala mi po celou dobu poměrně napínavá, dodal vítěz.

Celá akce probíhala od března 2003 a obsáhla postupně všechny regiony České republiky. Ti, kdo si nalepili v průběhu trvání soutěže na své auto samolepku hry, měli šanci být vylosováni a zúčastnit se tak rozstřelu o 1 000 000 korun. Každý měsíc mohli rovněž získat výhru – 20 000 korun za rychlou a správnou odpověď na soutěžní otázku, kterou obdrželi formou SMS zprávy na svůj mobilní telefon – a řadu drobných cen.

Samolepky mohli řidiči získat od promo týmu ING, který křižoval republiku ve speciálním automobilu, na čerpacích stanicích OMV, ve značkových prodejnách Eurotel či Opel, na mezistátních utkáních české fotbalové reprezentace a samozřejmě v ING Oranžových domech a ve všech patnácti agenturách pojišťovny ING.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).