„Budoucnost platebních karet je v rozšiřování jejich přidané hodnoty pro držitele. Lidé raději využívají karty, které jim kromě zajištění plateb nabízejí i řadu dalších výhod, např. slevy v obchodech nebo různé bonusy. Citibank je v oblasti partnerských karet lídrem trhu. Naším záměrem je nabídnout klientům to nejlepší, proto se spojujeme se společnostmi, které jsou špičkami ve svém oboru. Nabízíme kreditní karty ve spolupráci s Českými aeroliniemi, společností Shell a mobilním operátorem Telefonica O2 Czech Republic. Citibank si velice váží ocenění, která nám byla na poli partnerských karet udělena společností MasterCard. Toto uznání je pro nás zároveň i závazkem do budoucna – poskytovat produkty a služby té nevyšší úrovně a kvality našim stávajícím i budoucím klientům,“ uvedl ředitel kreditních karet Citibank Rizwan Qazi.
„Význam co-brandových karet roste nejen v České republice, ale také v celoevropském měřítku. Potvrzují to například závěry evropského průzkumu KRC Research ze září minulého roku. Z průzkumu vyplývá, že 73 % evropských spotřebitelů chce takovou kartu, jejíž používaní jim přinese nějaký druh bonusu. Jednou z priorit společnosti MasterCard je proto podpora rozšiřování funkčnosti platebních karet a také nabídky služeb jejich držitelům,“ uvedl Ján Čarný, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku, Slovensko a Polsko.