„Jen naše Call Centrum zaznamenává denně více než padesátku hovorů týkajících se věrnostního programu. Jejich počet den ode dne roste,“ dodává k prvním výsledkům tiskový mluvčí Poštovní spořitelny Marek Roll.
Klienti jsou informováni o stavu svých bodů písemně ve výpisech z účtu. Katalog dárků, které lze za body pořídit, je k dispozici na www.postovnisporitelna.cz. První dárky si začínají v těchto dnech vyzvedávat. „Největší nápor čekáme před Vánoci, kdy se určitě bude nějaká ta věcička z katalogu každému hodit,“ podotýká Roll. „Z dosavadních výsledků je zřejmé, že se klienti ve stále větší míře učí platební karty využívat. To je pro nás pozitivní,“ uzavírá Roll.
V rámci věrnostního programu se počítají bezhotovostní platby provedené debetní i kreditní kartou v obchodě či na internetu. Hodnota nákupu musí činit minimálně 250 Kč. Program funguje pro všechny majitele Postžirových účtů a Postkont, kteří mají k účtu zřízenu alespoň jednu kartu, a také pro všechny držitele kreditních karet. Sbírat body tak lze za platby všemi typy Maxkaret, platebních karet VISA nebo MasterCard. Poštovní spořitelna v současné době spravuje přes jeden milión platebních karet. Maxkarta Poštovní spořitelny byla v roce 1998 první čipovou kartou v České republice.