Lidé přicházejí na chuť věrnostnímu programu PS

Věrnostní program Poštovní spořitelny nabral za měsíc svého fungování velké obrátky. Nejaktivnější klienti při jednom bodu za 50 Kč zaplacených platební kartou již překonali hranici sedmi tisíc bodů.

Sdílet

„Jen naše Call Centrum zaznamenává denně více než padesátku hovorů týkajících se věrnostního programu. Jejich počet den ode dne roste,“ dodává k prvním výsledkům tiskový mluvčí Poštovní spořitelny Marek Roll.

Klienti jsou informováni o stavu svých bodů písemně ve výpisech z účtu. Katalog dárků, které lze za body pořídit, je k dispozici na www.postovnisporitelna.cz. První dárky si začínají v těchto dnech vyzvedávat. „Největší nápor čekáme před Vánoci, kdy se určitě bude nějaká ta věcička z katalogu každému hodit,“ podotýká Roll. „Z dosavadních výsledků je zřejmé, že se klienti ve stále větší míře učí platební karty využívat. To je pro nás pozitivní,“ uzavírá Roll.

V rámci věrnostního programu se počítají bezhotovostní platby provedené debetní i kreditní kartou v obchodě či na internetu. Hodnota nákupu musí činit minimálně 250 Kč. Program funguje pro všechny majitele Postžirových účtů a Postkont, kteří mají k účtu zřízenu alespoň jednu kartu, a také pro všechny držitele kreditních karet. Sbírat body tak lze za platby všemi typy Maxkaret, platebních karet VISA nebo MasterCard. Poštovní spořitelna v současné době spravuje přes jeden milión platebních karet. Maxkarta Poštovní spořitelny byla v roce 1998 první čipovou kartou v České republice.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).