Třetím místem v kategorii Klientsky nejpřívětivější banka roku 2011 soutěže Nejlepší banka 2011 překvapila banka LBBW Bank svou konkurenci. Umístila se za Komerční bankou a Poštovní spořitelnou a porazila tak řadu velkých hráčů a tradičních vítězů této kategorie. Banka chce na úspěch navázat a pokračovat ve změnách a inovacích.
Podle Gernota Daumanna, předsedy představenstva LBBW Bank, který cenu při slavnostním vyhlášení výsledků přebíral, stojí za úspěchem celá řada faktorů, které se bance daří propojit. Zejména jsou to kvalitní produkty a služby za dobré ceny, ale především profesionální přístup ke klientovi na pobočkách a infolinkách, včetně funkčního a spolehlivého internetového bankovnictví.
„Hlavní zásluhu na našem úspěchu má ochota vzájemně spolupracovat a „táhnou za jeden provaz“. To je největší změna, kterou v bance vnímám,“ poděkoval svým kolegům Gernot Daumann a dodal, „díky změnám, které u nás v bance proběhly, probíhají a ještě proběhnou, jsme dokázali zjednodušit mnoho interních procesů, pečlivě kontrolovat náklady a zatraktivnit nabídku produktů. V tomto procesu budeme intenzivně pokračovat i nadále a pro naše klienty, stávající i budoucí, chystáme zajímavé inovace.“