LBBW Bank nabízí služby již ve 28 pobočkách po celé České republice
Banka tak reaguje na trendy trhu a vychází vstříc stávajícím i budoucím klientům, kteří i v době internetu raději řeší své finanční transakce a záležitosti osobně na pobočce. I díky této strategii získala LBBW Bank ocenění 3. nejdynamičtější banka roku v soutěži Banka roku 2008.
Přednost osobnímu kontaktu s bankéřem nedávají pouze klienti v regionech, ale i pobočky ve velkých městech zaznamenávají stále vysoké procento klientů ‘na přepážkách‘,
vysvětluje důvody expanze Martin Kryl, člen představenstva LBBW. A pokud si to klient přeje, přijede za ním bankéř až domů. Pochopitelně se v těchto případech jedná spíše o bankovní poradenství a konzultace než o podání příkazu k úhradě,
komentuje službu mobilního bankéře Martin Kryl. Že je tento přístup správný, potvrzují i výsledky čtenářské ankety Zlatý Měšec 2009. Podle ní klienti oceňují zejména kvalitní zákaznický servis a individuální přístup bankéřů banky LBBW Bank.