Uživatel, který vstoupí na nové stránky Komerční banky www.kb.cz, zaznamená řadu výrazných změn v designu i strukturálním a navigačním řešení prezentace. Nová homepage je rozdělena do tří komunikačních celků. První, zaměřená na odbornou veřejnost, finančníky, média apod., poskytuje např. informace o bance, tržních analýzách a stavu makroekonomiky. Druhá část webu je orientována na prezentaci komplexní nabídky bankovních produktů pěti hlavním cílovým skupinám. Užitečné aplikace najde uživatel ve třetí části webu.
Prezentace samotných bankovních produktů je rozšířena na pět cílových skupin, přičemž unikátní potřebové členění, které odlišovalo web KB od konkurence a získalo kladné ocenění v několika soutěžích, zůstalo na nových stránkách zachováno.
Důležitou součástí internetového systému je řada www aplikací vyvinutých FG Forrest, které uživatelům umožňují přístup k nejaktuálnějším datům a informacím banky, např. kurzovní lístky s měnovou kalkulačkou, rozšířená mapa poboček a bankomatů kombinující vyhledávání pomocí animovaných map a přímé vyhledávání poboček v databázi, fulltextové vyhledávání či možnost odesílat strukturované dotazy na Call centrum banky.
Web je také integrován s interními systémy banky (viz propojení s aplikací kurzovního lístku). FG Forrest rovněž optimalizoval HTML kódy šablon pro rychlejší načítání stránek a web architektonicky přizpůsobil k implementaci komplexního systému pro správu obsahu, který umožní zástupcům banky měnit web bez znalosti programování.
Spolupráce mezi FG Forrest a Komerční bankou začala v roce 2001, FG Forrest pro ni realizuje internetová full-service řešení včetně online kampaní.