• Od roku 2000 vyřídilo klientské centrum přes 23 milionů dotazů
• Od prvního dne je stále v nonstop provozu, již 3847 dní
• Denně pracovníci odbaví průměrně 18 tisíc hovorů
„Klientské centrum prošlo za těch deset let opravdu výrazným vývojem. Zatímco při založení se o klienty staralo 31 pracovníků, dnes už jich je 330. Tomu odpovídá i počet odbavených hovorů, který se zvýšil z původních osmdesáti tisíc na téměř čtyř a půl milionů ročně,“ přiblížila detaily Jana Urbánková, ředitelka klientského centra.
Od založení v roce 2000 se call centrum zatím ani na chvíli nezastavilo (a to i v případě migrace na novou technologii), zůstalo celou dobu v nonstop provozu. Klientům je tak stále k dispozici 92 328 hodin. Obsluha probíhá v českém, slovenském a anglickém jazyce, centrum denně v průměru odbaví téměř 18 tisíc hovorů (aktuálně v roce 2010).
„Klientské centrum využívá nejnovější technologie v oboru kontaktních center, což podstatně zrychluje a zjednodušuje komunikaci s klienty a umožňuje nabízet kompletní servis na té nejvyšší úrovni,“ doplňuje Jana Urbánková.
ČSOB a Poštovní spořitelna svým zákazníků tradičně nabízí nové služby a technologie. Jako první v roce 2006 zprovoznily službu CashBack, která umožňuje výběr hotovosti na pokladně. Klienti Poštovní spořitelny mohou také ovládat účet přes televizní ovladač díky službě TV Banka.