„Jsme přesvědčeni, že náš věrnostní program jednoznačně pomohl rekordnímu nárůstu počtu transakcí platebními kartami i objemům, které zahrnovaly. Zatímco objem uskutečněných transakcí zaznamenal meziročně 25% nárůst, jejich počet dokonce vzrostl o 27 %,“ dokladuje úspěch věrnostního programu Libor Svoboda, výkonný manažer Poštovní spořitelny.
Mezi důvody rostoucího zájmu o platební karty nelze vynechat CashBack, výběr hotovosti na pokladnách prodejen Albert a Hypernova. „Důležitá je i rozšiřující se povědomost a důvěra ve využití karet. Klienti si více uvědomují, že jde o pohodlnou a bezpečnou formu placení, která je široce dostupná,“ doplňuje další aspekty Svoboda.
„Vzhledem k velkému zájmu našich klientů plánujeme do budoucna rozšířit stávající katalog a vytvořit bohatší a atraktivnější nabídku odměn pro klienty, kteří ročně kartou utratí okolo 50 000 Kč. Další novinkou bude propojení katalogu odměn s elektronickým obchodem www.ctyrlistek.eu,“; informuje dále Svoboda.
Spolu s transakcemi roste také množství telefonátů na bezplatnou telefonní linku, kde si klienti ověřují stav svých bodů. Body mohou později směnit za dárky z katalogu, který je k dispozici na internetových stránkách www.postovnisporitelna.cz.
Věrnostní program funguje pro všechny majitele Postžirových účtů, Postkont a Eurokont, kteří mají k účtu zřízenu alespoň jednu platební kartu, a také pro všechny držitele kreditních karet. Sbírat body tak lze za platby všemi typy Maxkaret, platebních a kreditních karet VISA nebo MasterCard. Poštovní spořitelna v současné době spravuje přes jeden milión platebních karet. Maxkarta Poštovní spořitelny byla v roce 1998 první čipovou kartou v České republice.