„Překročení hranice půlmilionu klientů a pozitivní vývoj objemu předepsaného pojistného v letošním roce jsou pro nás jasným důkazem toho, že životní pojištění je pro naše klienty stále zajímavější produkt, který jim nabízí jak jistotu pro případ nenadálých životních situací, tak u vybraných produktů možnost zajímavého zhodnocení finančních prostředků,“ uvedl Petr Zapletal, generální ředitel Pojišťovny České spořitelny.
V objemu prodeje životního pojištění Pojišťovny ČS převažuje jednorázově placené pojištění, které tvoří více než polovinu celkové produkce. Nejúspěšnějšími a mezi klienty zároveň i nejoblíbenějšími produkty v této oblasti jsou Flexibilní životní pojištění FLEXI a FLEXI INVEST.
Zisk Pojišťovny České spořitelny za první čtvrtletí činí 202,4 mil. Kč (dle CAS). To je o 74 mil. Kč více než vloni ve stejném období. Pojišťovna České spořitelny dosáhne v roce 2006 nejlepších výsledků v prodeji životního pojištění za celou svou dosavadní historii.