Produktové balíčky jsou světovým trendem. Často se ale stává, že jsou sestaveny spíše podle potřeb banky než podle potřeb klientů. My jsme se chtěli vyhnout tomu, abychom nabízeli jen souhrn služeb za jednu cenu a pod jedním názvem. Na přípravě a sestavení balíčků jsme proto od počátku úzce pracovali s náměty přímo od klientů,
konstatoval Petr Bobysud, ředitel odboru Klientské segmenty České spořitelny.
Balíčky tak zpříjemňují a zvýhodňují služby, které klienti skutečně potřebují a využijí, včetně služeb našich dceřiných společností. Toto pojetí úzce souvisí s naší strategií poskytovat komplexní finanční servis,
řekl Petr Bobysud.
Balíčky jsou určeny občanům (Výhodný a Komplexní program), studentům (program Student+). Nejúspěšnější je program Student+, který od dubna 2003, kdy je v nabídce banky, využívá více než 80 000 klientů. Mezi občany je úspěšný zejména Výhodný program s více než 163 000 klienty, jeho verzi pro náročnější klientelu – Komplexní program – využívá 15 000 klientů. Vysokému zájmu se balíčky těší i mezi zcela novými klienty České spořitelny.
Balíčky jsou živý organismus. Jsme připraveni dále s nimi pracovat a upravovat je podle potřeb klientů. V současné době využívá některý z balíčků zhruba každý desátý majitel sporožirového účtu. Dynamika nárůstu počtu uživatelů je velká. Očekáváme, že do roka vzroste počet balíčků mezi klienty na půl milionu,
řekl Petr Bobysud.
Klára Gajdušková
Tisková mluvčí
České spořitelny, a.s.