Osobní účet ČS nabízí celkem 14 volitelných služeb v pásmech Standard, Plus a Speciál. V oblíbenosti volitelných služeb vede mezi klienty debetní karta, dále výběry z bankomatů ČS, následuje kontokorent, SERVIS 24, zůstatkové SMS, platby v rámci ČS, platby v rámci ČR, Spořicí plán a zlatá debetní karta.
Ve středu 5. listopadu 2008 se vyšplhal počet vydaných Chytrých karet ČS na 100 000, a to po necelých třech měsících existence nové karty. Největší zájem byl v září, kdy si pro Chytrou kartu ČS přišlo téměř 36 000 klientů. Majitel nové karty kreditního typu má možnost nastavit si vzhled karty a vybrat si až z deseti volitelných služeb. Každý držitel Chytré karty ČS přitom získává automaticky dvě záruky – nakup za nejnižší cenu a ochranu při poškození zboží. Pokud nakoupí s Chytrou kartou ČS a později uvidí totéž zboží za nižší cenu, dostane rozdíl zpět. Kompenzaci získá i v případě, že dojde k poškození či krádeži zakoupeného zboží.
Jsme banka s největším počtem klientů a velmi různorodou klientskou základnou. Není reálné, aby omezený počet pevných balíčků vyhovoval všem klientům, a proto jsme se vydali cestou svobodně nastavitelných produktů,
uvedl Martin Techman, ředitel rozvoje obchodu České spořitelny. Shodné kombinace produktů a služeb se samozřejmě objevují, rozhodně ale nejsou většinové – u Osobního účtu ČS má nejčastější stejnou kombinaci jen 13 % klientů, u Chytré karty ČS je to 10 % klientů,
vysvětlil Martin Techman.