Jindřichův Hradec je první z řady míst, kam při své expanzi vstupuje UniCredit Bank

[Tisková zpráva] UniCredit Bank, čtvrtá největší banka v České republice, zahájila další etapu rozšiřování své obchodní sítě. Během října otevře pět moderních poboček.

Sdílet

První z nich přivítala své klienty v Jindřichově Hradci v pondělí 4. října 2010. Jindřichův Hradec se stane padesátou osmou pobočkou UniCredit Bank a pátou v jižních Čechách. Následovat budou Nový Jičín, Trutnov, Kolín a Znojmo. Desítky dalších míst přijdou v dalších měsících roku 2010 a v roce 2011.

„Máme v plánu do konce příštího roku více než zdvojnásobit naši přítomnost v České republice. Nyní začínáme rozšiřovat obchodní síť tradičními, ale moderními pobočkami, které v nejbližší době doplníme úplně novou koncepcí bankovních obchodních míst. I přes narůstající oblibu internetového bankovnictví se potvrzuje nezastupitelná role poboček, které umožňují vytvářet osobní vztahy s klientem a rovněž jsou zásadní pro osobní poradenství např. při financování bydlení hypotékou, poskytnutí spotřebitelského úvěru nebo při zhodnocování peněz investičními a spořicími produkty,“ uvedl Jaroslav Žahourek, ředitel retailového bankovnictví UniCredit Bank.

UniCredit Bank při výběru nových lokalit klade důraz na snadnou dostupnost pro klienty, proto pobočky otevírá v blízkosti městských center. To je také případ pobočky v Jindřichově Hradci. „Na pobočce budeme našim klientům nabízet kompletní servis a všechny produkty včetně letošních novinek, jakými jsou například Převratná hypotéka s bezkonkurenční sazbou 3,0 % oceněná v anketě Zlatá koruna jako nejlepší hypotéka České republiky, Unikátní spoření nebo kontokorentní úvěr pro podnikatele,“ doplnil pan Martin Macků, ředitel pobočky UniCredit Bank v Jindřichově Hradci.

Pobočky UniCredit Bank nabízejí plný rozsah bankovních služeb, které začínají širokou škálou moderních bankovních kont. Vedle produktů se chce UniCredit Bank prosazovat srozumitelností pro klienta, jednoduchostí a profesionalitou zaměstnanců na pobočkách. Ať už jde o jejich odbornost, příjemné vystupování nebo připravenost řešit potřeby každého klienta.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).