Společnost ING se chce odlišit od ostatních finančních institucí na trhu nejen svými produkty, ale i korporátní komunikací. Proto včera zahájila reklamní kampaň, kterou chce posílit pozici značky ING. Komunikační strategie staví na představení značky ING včetně zastřešených produktových skupin (životní pojištění, penzijní připojištění, podílové fondy).
Kampaň odstartovala na televizních obrazovkách 45ti sekundovým spotem, následovat bude standardní půlminutový. Režie se ujal Carlos Manga Junior. Muž, který byl v posledních dvou letech zvolen nejlepším brazilským režisérem na prestižním argentinském festivalu El Ojo de Iberoamerica a získal i bronzovou trofej na festivalu v Cannes v roce 2004. V minulosti pracoval např. na reklamách pro Volkswagen, Unilever anebo brazilský FIAT. Natáčení spotu proběhlo v brazilském Sao.
„Televizní spoty jsou zaměřeny na image a venkovní a tisková reklama představí jednotlivé produkty ING,“ vysvětluje Dick Okhuijsen, generální ředitel ING v České a Slovenské republice. „Imageovou kampaní chceme veřejnosti připomenout, že ING je finanční skupina se silným zázemím, která ve více než 50 zemích světa slouží 60 milinom klientů. Produktová část upozorňuje na výjimečné kvality našich finančních produktů,“ dodává Okhuijsen.
Imageová kampaň se vysílá na obrazovkách České televize a Primy. Produktovou komunikaci podpoří široké spektrum tiskových médií – od deníků, týdeníků, přes měsíčníky, až po lifestylové magazíny. Součástí reklamních aktivit je netradiční megaboard s vizuálem kampaně, který je zavěšen na budově Zlatý Anděl, sídle centrály ING v České republice. Megaboard o rozměrech 14×12,2 metru byl nainstalován 17. dubna.
Kreativní a grafické ztvárnění kampaně zajistila reklamní agentura Young&Rubicam, media nakupovala mediální agentura OMD.