Možnost on-line sjednání cestovního pojištění prostřednictvím internetu je k dispozici klientům Pojišťovny České spořitelny již od července 2002. Za celý rok si tak klienti navykli na pohodlný, jednoduchý a zároveň rychlý způsob sjednání cestovního pojištění navíc s výraznou slevou 20 %.
V prodeji cestovního pojištění Kolumbus dosáhla Pojišťovna České spořitelny za první pololetí tohoto roku předepsané pojistné ve výši 44,6 mil. Kč, což je 32% nárůst oproti stejnému období v loňském roce.
Služba České spořitelny Servis 24, zahrnující Telebanking a Internetbanking si získává stále více příznivců zejména pro jednoduchost a pohodlí, které poskytuje svým uživatelům. Používání této služby Česká spořitelna navíc výrazně cenově zvýhodňuje. Službu Servis 24 si sjednalo v současné době více než 520 tisíc klientů, kteří jejím prostřednictvím provádějí téměř třetinu všech klientských transakcí. V posledním období velmi rychle roste zejména počet uživatelů Internetbankingu, který dosáhl k polovině letošního celkem 200 000. Česká spořitelna se tak co do počtu klientů, kteří Internetbanking používají, stala největší bankou na českém trhu.
Pojistit se u Pojišťovny České spořitelny mohou před cestou na dovolenou pochopitelně i klienti platící jinými způsoby – prostřednictvím jiných bank či využitím složenek.
Na internetových stránkách www.pojistovnacs.cz si lze v současnosti sjednat zdravotní a úrazové pojištění a pojištění odpovědnosti za škody a zavazadla. V blízké době připravuje Pojišťovna České spořitelny spuštění on-line verze sjednání připojištění rizikových sportů a pojištění storna zájezdu. Možnost on-line sjednání cestovního pojištění prostřednictvím internetu je k dispozici klientům Pojišťovny České spořitelny již od července 2002. Za celý rok si tak klienti navykli na pohodlný, jednoduchý a zároveň rychlý způsob sjednání cestovního pojištění navíc s výraznou slevou 20 %.
V prodeji cestovního pojištění Kolumbus dosáhla Pojišťovna České spořitelny za první pololetí tohoto roku předepsané pojistné ve výši 44,6 mil. Kč, což je 32% nárůst oproti stejnému období v loňském roce.
Služba České spořitelny Servis 24, zahrnující Telebanking a Internetbanking si získává stále více příznivců zejména pro jednoduchost a pohodlí, které poskytuje svým uživatelům. Používání této služby Česká spořitelna navíc výrazně cenově zvýhodňuje. Službu Servis 24 si sjednalo v současné době více než 520 tisíc klientů, kteří jejím prostřednictvím provádějí téměř třetinu všech klientských transakcí. V posledním období velmi rychle roste zejména počet uživatelů Internetbankingu, který dosáhl k polovině letošního celkem 200 000. Česká spořitelna se tak co do počtu klientů, kteří Internetbanking používají, stala největší bankou na českém trhu.
Pojistit se u Pojišťovny České spořitelny mohou před cestou na dovolenou pochopitelně i klienti platící jinými způsoby – prostřednictvím jiných bank či využitím složenek.
Na internetových stránkách www.pojistovnacs.cz si lze v současnosti sjednat zdravotní a úrazové pojištění a pojištění odpovědnosti za škody a zavazadla. V blízké době připravuje Pojišťovna České spořitelny spuštění on-line verze sjednání připojištění rizikových sportů a pojištění storna zájezdu.