Jan Dobiáš marketingovým managerem ve společnosti ATLANTIK FT

Praha 17. ledna 2007: Jan Dobiáš od ledna 2007 nastoupil na pozici marketingového managera společnosti ATLANTIK FT.

Sdílet

Jan Dobiáš přichází ze společnosti Provident Financial ČR, kde se staral o marketing jak české, tak i slovenské pobočky. Před tím působil ve společnosti Philip Morris ČR jako marketingový manager pro střední Evropu, Slovensko a Českou republiku. Zkušenosti získal i v marketingových a prodejních týmech společností Masterfoods, Camping Gaz či v reklamních agenturách Rapid a Grey. Jan Dobiáš absolvoval VŠE, obor zahraniční obchod, hovoří anglicky, francouzsky a německy.

Ke svému příchodu do společnosti ATLANTIK FT říká: „ATLANTIK FT je společností s dlouholetou tradicí a zárukami finanční stability. Jsem proto rád, že mohu být součástí tak úspěšného týmu. Budu se podílet na vytváření nové marketingové strategie. Věřím, že tím přispěji k jejímu většímu zviditelnění a ještě lepšímu vnímání společnosti jako experta v oblasti obchodování s cennými papíry“.

Společnost ATLANTIK FT je již od roku 1993 úspěšným obchodníkem s cennými papíry na českém trhu a je tvůrcem trhu všech českých akcií v systému SPAD. V roce 2006 byla krůček od celkového třetího místa v žebříčku objemu obchodů mezi obchodníky s cennými papíry v ČR a jako jediná mezi největšími hráči na trhu měla nárůst objemu obchodů. Má přístup na největší akciové trhy v USA a Evropě, např. na velmi úspěšné burzy v Budapešti a Varšavě a na dalších 91 akciových trhů. Obchodování je možné přes makléře nebo pomocí internetové aplikace ATLANTIK eBroker na adrese http://ebroker.atlantik.cz/. Díky členství v síti Auerbach Grayson & Company může společnost využívat analýzy více než 6 000 společností, které napomáhají při obchodování, správě aktiv a vyhledání investičních příležitostí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).