„Lidé se do soutěže vrhli opravdu s plnou vervou a počty kódů nám každým dnem narůstají. Na erasporeni.cz se tak už podařilo vypěstovat přes 7 tisíc nových jahod,“ popisuje Petr Vondráček, manažer marketingové komunikace Poštovní spořitelny.
Na internetových stránkách www.erasporeni.cz tráví návštěvníci v průměru čtyři minuty. Denní návštěvnost se pohybuje okolo tří tisíc lidí.
Mimo sběru jahodových samolepek a magnetek probíhá po celé ČR také mnoho netradičních promo akcí. V centrech Prahy a Brna jsou například nainstalovány ledové kry (viz foto), které v sobě skrývají jahodové předměty a další zajímavé dárky.
Ve větších městech po celé ČR pak probíhá akce „Maruška a 12 měsíčků“, kde si lidé mohou zasoutěžit v tipování měsíců podle indicií umístěných na kloboucích. Odměnou je pak dle výběru buď magnetka s kódem nebo některý ze zajímavých jahodových dárečků. Kalendář všech akcí je na www.erasporeni.cz.
„Cílem kampaně, která stále pokračuje, je zapůsobit na klienty v osobnější rovině a poukázat na vysokou dostupnost nabízených produktů,“ dodává Petr Vondráček.
Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.