Hlavní navigace

Internetové stránky DIRECT Pojišťovny umí přizpůsobit obsah uživateli

[Tisková zpráva] DIRECT Pojišťovna jako první v Čechách využívá unikátní nástroj pro optimalizaci a řízení obsahu webových stránek Omniture Test&Target. Ten umožňuje rozpoznat opakovaně přicházející zákazníky, porozumět jejich chování a následně přizpůsobit obsah stránek konkrétnímu typu návštěvníka.

Sdílet

Novinku pro DIRECT Pojišťovnu implementovala společnost Advertures, která je součástí skupiny Mather.

„Chceme, aby se návštěvníci na našich stránkách cítili příjemně a okamžitě našli informace, které právě potřebují. Aplikace Test&Target nám umožňuje sledovat reakce uživatelů na jednotlivé části obsahu a následně pak dynamicky sestavovat optimální výběr. Díky tomu se návštěvníkovi zobrazuje relevantní obsah s vyšší pravděpodobností konverze,“ říká Ondřej Vích, internet manažer DIRECT Pojišťovny.

Nástroj Test&Target umožňuje sofistikovanou optimalizaci zobrazovaného obsahu na základě výsledků předchozího testování ve spojení s požadavky na segmentaci založené např. na způsobu, jakým se uživatel na stránky dostal. „Test&Target dokáže velice inteligentně reagovat na předchozí chování uživatele na našem webu a následně sestavit jednotlivé stránky z obsahu s vysokou mírou relevance,“ dodává Ondřej Vích.Hlavní výhodou modulu Test&Target je průběžná optimalizace stránek www.direct.cz, založená na neustálém testování vhodných kombinací částí obsahu. Modul je také schopen optimalizovat výkon online kampaní na externích internetových portálech.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).