Se službou odbavení přes internet neboli internet check-in si mohou cestující z pohodlí svého domova nebo kanceláře vybrat místo v letadle a vytisknout svou palubní vstupenku. Po příchodu na letiště již nemusejí k odbavovací přepážce, ale procházejí přímo k pasové a bezpečnostní kontrole. Na letiště tak mohou přijít později a to nejméně 35 minut před odletem.
Internetové odbavení mohou využít i cestující se zavazadly. Po příchodu na letiště je odevzdají u speciální přepážky označené „Baggage drop-off“ a dále pokračují rovnou na pasovou a bezpečnostní kontrolu. Služba je určena pro všechny cestující ČSA, kteří mají elektronickou letenku. Elektronické letenky tvoří v současnosti zhruba 70 procent celkového prodeje ČSA.
V první fázi je internet check-in dostupný pro lety, které nabízejí ČSA z letiště v Praze, Charles De Gaulle v Paříži a Schiphol v Amsterdamu. Tyto destinace jsou pro ČSA prioritní z pohledu poskytovaných služeb i počtu cestujících. K Praze, Paříži a Amsterdamu se ale v nejbližší době připojí další destinace, kde bude internetové odbavení možné.
Kromě internetového odbavení České aerolinie od poloviny června zjednodušily také možnost nákupu letenek přes internetový rezervační systém. Výrazně se tak zkrátil proces rezervace, stránky rezervačního systému jsou mnohem přehlednější a jednodušší pro uživatele. Již ve druhém kroku rezervace se cestující dozví celkovou cenu nabízené letenky bez poplatků. Typ letenky a cenovou úroveň si cestující může vybrat z pěti cenových balíčků, které mu systém nabídne. Novou grafickou podobu dostaly také internetové stránky. Další zlepšení internetové nabídky ČSA vůči zákazníkům bude následovat ještě v letošním roce.