S rostoucím počtem uživatelů služby Servis 24 významně roste i počet transakcí – za minulý rok provedli klienti prostřednictvím služby Servis 24 (Telebanking a Internetbanking) 18,87 mil. transakcí, z toho 8 mil. jednorázových platebních příkazů. Navíc v prosinci klienti uskutečnili rekordních 2,15 mil. transakcí, což v meziročním srovnání představuje 44% nárůst. Klienti přitom jednoznačně dávají přednost Internetu – téměř 80 % transakcí přes Servis 24 zadali prostřednictvím Internetbankingu.
Servis 24 České spořitelny poskytuje klientům jednoduchou, kvalitní a cenově velmi výhodnou obsluhu financí. Za měsíční poplatek 25 Kč za službu a 2 Kč (resp. 3,50 Kč) za platební příkaz nabízí Česká spořitelna jednoznačně nejlevnější obsluhu financí na trhu.
Služba Servis 24 Internetbanking je propojena se službou Servis 24 Telebanking tak, že klient využívá obě služby za jediný poplatek a s jedinou sadou přístupových kódů. Služba si pro svůj uživatelský komfort, rozsah a příznivé podmínky vysloužila řadu ocenění odborné i laické veřejnosti.
Klára Gajdušková
tisková mluvčí České spořitelny, a.s.