Před samotným kvalifikačním utkáním proběhne finále hry Hraju s ING. Ve finále si nejdovednější účastník vykopne v penaltovém rozstřelu rovný milion korun. Penaltového rozstřelu se zúčastní sto soutěžících, kteří pomocí SMS nejrychleji odpověděli na finálovou otázku Kolik branek nastřílela česká fotbalová reprezentace „A“ od doby, kdy se ING stala jejím partnerem?
. Kampaň Hraju s ING probíhala pět měsíců. V jejím průběhu získali ti, kteří pomocí SMS nejrychleji odpovídali na soutěžní otázky daného měsíce, dvacet tisíc Kč na spořicí účet ING Konto. Ostatní účastníci mohli získat dárkové předměty ING či trička s fotbalovou tématikou.
Na finále Hraju s ING se opravdu těším. Myslím, že to bude atraktivní a napínavá podívaná, kde zvítězí ten nejšikovnější,
uvedl Ron van Oijen, předseda Výkonné rady ING pro ČR a SR, který za účasti notáře předá výherci šek s milionovou částkou. Finále kampaně Hraju s ING připomíná i dres obrovských rozměrů na letenském stadionu.
Program v areálu letenského stadionu ale začne ve středu 10. září 2003 již v 10 hodin, kdy na basketbalovém hřišti vypukne finálové zápolení 12 týmů mladých fotbalistů v rámci druhého ročníku ING Fotbalové Tour 2003.
Ve finále ING Fotbalové Tour 2003 se utká dvanáct mužstev, která zvítězila v jednotlivých regionálních kolech soutěže. O vítězný pohár a repliky dresů národního týmu s podpisy fotbalových reprezentantů se utkají mužstva SK LERK Prostějov A.S., FC VYSOČINA Jihlava, A.S., FK BANÍK Sokolov, FK CHEMOPETROL Litvínov, TJ UNIE Hlubina, TJ SOKOL Třebeš, SK České Budějovice, A.S., 1.FC Brno A.S., TJ JUNIOR Praha, FK MARILA Příbram, FK Chropyně a SK Jilemnice.
Finálové zápasy ING Fotbalové Tour 2003 budou doprovázet přehlídky sportovního oblečení značky Puma, prezentace vozů značky Opel a fotbalové exhibice žongléra Jana Skorkovského. Heslem akce je Přijďte podpořit současné i budoucí hvězdy českého fotbalu
.
V průběhu samotného kvalifikačního utkání mezi reprezentacemi ČR a Nizozemska rozdají zástupci ING divákům v jedné sekci letenského stadionu modré a bílé oblečení, aby mohli vytvořit bílomodrý nápis ING. Všichni diváci pak dostanou od ING k podpoře fotbalistů také české vlaječky.
ING se také rozhodla podpořit fanoušky, kteří se na letenský stadion nedostanou. Vzhledem k tomu, že utkání je beznadějně vyprodáno, umožní ING ve spolupráci s firmou Eurotel Praha, spol. s r. o. fanouškům sledovat zápas na velkoplošných obrazovkách na pražském Staroměstském náměstí. Program na Staroměstském náměstí začne v 19 hodin doprovodnou částí, ve které vystoupí hudební interpreti a profesionální sportovci. Fanoušci si také budou moci zasoutěžit o ceny věnované oběma společnostmi.
S rozhodujícím reprezentačním utkáním souvisí i aktivita pro klienty ING. Klienti, kteří si otevřeli ING Konto, mohou v měsíci říjnu získat úrok podle počtu gólů, které vstřelí čeští fotbalisté. Jeden gól v síti Nizozemského brankáře odpovídá jednomu procentu úrokové sazby. Současná úroková míra spořicího účtu ING Konto je 2 %. Pokud čeští fotbalisté dají dva góly či méně, úroková míra se nezmění. Pokud ale dají více než dva góly, úroková míra bude v říjnu odpovídat počtu gólů v nizozemské brance.
Všechny aktivity zdůrazňují roli finanční skupiny ING jako partnera českého fotbalu. ING se totiž od srpna loňského roku stala oficiálním partnerem českého národního fotbalového týmu „A“ a zároveň generálním partnerem českého národního týmu fotbalistů do 21 let. Chceme podporovat český fotbal na všech úrovních. Naši pomoc tedy pociťuje jak česká fotbalová reprezentace tak mladí nadějní fotbalisté, pro něž jsme uspořádali ING Fotbalovou Tour,
uvedl Ron van Oijen.