Klientům, kterým se nepodařilo odcestovat vůbec a zajistili si náhradní termín původně plánované cesty, Allianz pojišťovna umožní převedení již sjednaného cestovního pojištění na nový termín.
Klientům, kteří jsou v tuto chvíli v zahraničí a nemohou se vrátit do ČR v původně plánovaném termínu, Allianz pojišťovna operativně prodlouží již sjednané cestovní pojištění. V případě zájmu o prodloužení cestovního pojištění mohou klienti kontaktovat Allianz pojišťovnu telefonicky nebo prostřednictvím internetu.
Klientům, kterým se v plánovaném termínu nepodařilo odcestovat vůbec, Allianz pojišťovna převede již sjednané cestovní pojištění na nový termín podle toho, jak se jim podaří přebookovat si letenku nebo si s cestovní kanceláří sjednat náhradní termín cesty.
Důležité kontakty:
Bezplatná zelená linka: 800 170 000
Call centrum: 224 405 111
www.allianz.cz
www.allianzdirect.cz