Informace k výběrovému řízení na dodavatele v oblasti PR pro ČSOB a ČSOB Pojišťovnu

[Tisková zpráva] Až do 30. září se mohou zájemci o zařazení do výběrového řízení, v němž hodlá skupina ČSOB vybrat pro útvar Externí komunikace a interní média dodavatele v klíčových oblastech public relations, hlásit Centrálnímu nákupu (nakup@csob.cz).

Sdílet

„Po pozitivní zkušenosti z loňska, kdy jsme vybírali dodavatele řešení interních časopisů, i letos chceme nejprve oslovit trh. Po 30. září vybere ustanovená výběrová komise zájemce s relevantními zkušenostmi a velikostí plus aktivně osloví další agentury. Účastníci se pak uvidí na společném debriefu, který proběhne zhruba v polovině října,“ vysvětluje Ivo Měšťánek, ředitel útvaru Externí komunikace a interní média ČSOB. „Tendr jsme rozdělili do čtyř bloků – cílem je najít pro každou specifickou oblast to nejlepší řešení,“ dodává.

ČSOB chce do konce roku 2011 v rámci pravidelného tendru najít dodavatele služeb pro následující oblasti public relations:

1) produktová komunikace banky ČSOB (zahrnuje banku pod značkami ČSOB a Poštovní spořitelna a služby pro vybrané členy skupiny, např. penzijní fondy a investiční společnost) -  souč. dodavatelem je Bison & Rose

2) komunikace ČSOB Pojišťovny – souč. dodavatelem je AC&C PR  

3) lifestyle média – souč. dodavatelem je Botticelli PR

4) poradce pro sociální média – aktuálně neobsazeno

Není podmínkou přihlásit se do všech bloků – agentura se může ucházet i jen o jeden či dva, kde se cítí expertně silná.

Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a.s.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).