„Toto ocenění nás samozřejmě moc těší zvláště vzhledem k výrazné konkurenci v této kategorii,“ řekla Petra Kopecká, tisková mluvčí HVB Bank Czech Republic. „Naše díky patří agentuře Fabrika, se kterou úspěšně spolupracujeme již 4 roky,“ dodala Petra Kopecká.
Soutěž o nejlepší internetovou reklamu si klade za cíl podpořit rozvoj internetové reklamy, napomoci zvyšování její kreativnosti a hledání účinnějších cest interaktivní komunikace mezi inzerenty a spotřebiteli prostřednictvím internetu. Účastnit se jí mohou reklamy publikované v českých internetových médiích.
Porota jmenovaná SVIT hodnotí přihlášené práce podle jednotných kritérií předpokládané účinnosti, kreativní, technické úrovně a originality a může zohlednit také začlenění internetové reklamy do celé kampaně. Aby porotci mohli posoudit kvalitu jednotlivých reklam skutečně zevrubně, probíhá hodnocení vícekolově.
Soutěž letos probíhala v šesti kategoriích: Automobily-motorismus, Finance, Informační technologie-počítače, Komunikace, Rychloobrátkové zboží a kategorie Ostatní a porota hodnotila celkem 81 internetových reklam, což je o 48 % více něž v loňském roce.