Zmíněné investice se projevily především v dynamickém růstu zisku z bankovní činnosti, který je na českém bankovním trhu naprosto ojedinělý: zatímco v 1. čtvrtletí roku 2003 eBanka generovala zisk z bankovní činnosti ve výši 154 milionů Kč, o pouhé dva roky později, tedy v 1. čtvrtletí 2005 to již bylo 350 milionů Kč. To představuje růst obchodní výkonnosti o 227 % v průběhu pouhých dvou let!
Následující graf ilustruje meziroční nárůst zisku z bankovní činnosti (v mil. Kč) v letech 2003 až 2005:

Vzestupný trend zisku z bankovní činnosti eBanky v letech 2002 až 2005 (v mil. Kč)

Obchodní prioritou eBanky pro rok 2005 zůstává akvizice nových klientů v obou klíčových segmentech, tedy retailových klientů a malých a středních firem. Nedílnou součástí obchodní politiky eBanky bude rovněž soustavná práce se stávající klientelou, pro kterou v průběhu roku 2005 eBanka připravuje celou řadu produktových novinek.
eBanka je univerzální banka pro movité fyzické osoby a malé a střední firmy. Svým klientům nabízí ucelené portfolio finančních produktů a služeb s důrazem na využívání přímého bankovnictví.
eBanka je součástí finanční skupiny České pojišťovny, nejsilnější české finanční skupiny. Česká pojišťovna drží 99,9 % akcií eBanky.
Celkový počet klientů eBanky již dosáhl 430 tisíc. Více než 107 tisíc klientů využívá Firemní a Osobní účty eBanky; na 160 tisíc klientů je majiteli produktů v rámci programu ČP Finance a přes 150 tisíc klientů aktivně využívá stříbrnou úvěrovou kartu HomeCredit.
eBanka je držitelkou ocenění Nejdynamičtější banka roku 2004 a Přímé bankovnictví roku 2004.