HCFB přikládá rozvoji regionální sítě poboček a úvěrových expozitur velký význam. Její regionální expanze začala již v roce 2002 otevřením zastoupení v Nižním Novgorodu a v Samaře. Ke konci roku 2007 pak počet zastoupení v regionech přesáhl 150.
S probíhajícím strategickým přerodem HCFB z instituce spotřebitelského úvěrování v univerzální retailovou banku se její působení v regionech dále prohlubuje. Mimo Moskvu, v regionech Ruska, dnes pracuje více než 14 tisíc zaměstnanců HCFB. Banka začala nabízet úvěrování bytových potřeb hypotékami, nejprve v Moskvě v roce 2006, dnes již ve 13 regionech napříč Ruskem. Letos v dubnu přišla v hlavním městě Ruska s nabídkou půjček na automobily, dnes je mohou klienti HCFB získat ve 47 regionech. Běžné spotřebitelské úvěry poskytuje HCFB prostřednictvím sítě 27 tisíc obchodníků v 80 regionech země. Na úvěrovém portfoliu banky se obchody v regionech podílejí 73 procenty.
Banka HCFB udává na ruském trhu standardy informační otevřenosti a úspěšně se snaží, aby požadavky úvěrového procesu byly klientům dobře srozumitelné a aby se dostávaly k zájemcům o úvěry tou nejkomfortnější cestou. Úvěrové kalkulačky pro různé typy produktů umístěné na internetových stránkách HCFB dávají přesnou představu o tom, kolik úvěr stojí, jak vysoké budou splátky a na jaký úvěrový limit klient „dosáhne“. Kromě toho provozuje HCFB speciální „Kontaktní středisko“, jehož poradci jsou k dispozici pro jakýkoliv dotaz či poradenství.
„Vítězství ve dvou kategoriích Národní ceny je pro nás velkou ctí a zadostiučiněním“, řekl Andrej Lykov, předseda představenstva banky HCFB. „Toto významné ocenění je výsledkem úsilí celého týmu banky, pozornosti, kterou věnujeme péči o klienta, transparentnosti našich procedur a dokumentů a rozvoji podnikání v regionech. Jde o náš dlouhodobý závazek vůči ruskému trhu, trhu spotřebitelského úvěrování a retailových finančních služeb, jehož rozvoji chceme i dále napomáhat“, dodal Lykov.