„K povinnému ručení, které přes internet prodáváme od prosince loňského roku, přibylo v těchto dnech také havarijní pojištění nabízené dosud jen po telefonu. Motoristé si tak již mohou na internetu sjednat kompletní autopojištění včetně všech připojištění,“ říká ředitelka obchodu a marketingu Klaudia Tóthová a pokračuje: „Internet je pro nás velmi důležitým komunikačním a prodejním nástrojem. Proto jej budeme i v budoucnu dále rozvíjet a věnovat mu stálou pozornost. Podíl internetového prodeje na celkovém počtu našich prodaných pojistek se neustále zvyšuje, v dubnu letošního roku činil již 28 %.“
Přímé prodejní kanály využívají běžně k nákupu pojištění miliony zákazníků na celém světě. Ve Velké Británii, v zemi s velmi vyspělým pojišťovacím trhem, se dnes prodává více než 50 % veškerého autopojištění právě prostřednictvím přímého prodeje.
„Přímý model prodeje reflektuje trh, který se v průběhu let mění. Lidé dnes čím dál tím více chtějí šetřit nejen peníze, ale i čas,“ dodává Klaudia Tóthová.