„Zlatý Měšec je pro nás unikátní v tom, že se jedná o hlasování nejširší veřejnosti. Proto si dosaženého vítězství nesmírně vážíme, zvláště pokud je to potřetí v řadě,“ řekl Pavel Němec, výkonný ředitel pro obchod a marketing PFČP. Podle něho tentokrát rozhodla silná image penzijního fondu, kvalita služeb a bezkonkurenční velikost klientského kmene.
PFČP letos pokračuje v dynamickém růstu. Na konci třetího čtvrtletí vykázal zisk ve výši 610 milionů Kč, což bylo nejvíce mezi penzijními fondy. Celkový objem spravovaných aktiv ve stejném období přesahoval 30 miliard korun, čímž PFČP těsně atakoval první příčku i v tomto ukazateli. Fond v současnosti eviduje více než 940 tisíc klientů.
Uspěla celá skupina PPF, když společnosti z této skupiny zvítězily ve dvou kategoriích. Prvenství obhájil nejen Penzijní fond České pojišťovny, ale rovněž Česká pojišťovna.
Anketa Zlatý Měšec je veřejným hlasováním o nejoblíbenější finanční instituci v kategoriích: banka, pojišťovna, stavební spořitelna, penzijní fond, společnost splátkového prodeje, leasingová společnost, investiční společnost, obchodník s cennými papíry a zdravotní pojišťovna. Soutěž vyhlašuje Měšec.cz, server specializovaný na osobní finance a letos se do ní zapojilo přes 5 000 čtenářů.