Generali si vybrala reklamní agenturu Hullabaloo

[Tisková zpráva] Pojišťovna Generali uzavřela výběrové řízení na kreativní agenturu, které vypsala v průběhu měsíce ledna. Z pěti oslovených, jejichž úkolem bylo navržení dlouhodobé komunikační strategie Generali, včetně vizuálního ztvárnění, vzešla vítězně agentura Hullabaloo.

Sdílet

Na základě výsledků uzavřeného tendru byla pověřena přípravou chystané reklamní kampaně. Spolupráce již začala a v současné době probíhá finalizace posledních detailů smlouvy.

„Výběr nejlepšího řešení nebyl vůbec jednoduchý. Všechny oslovené agentury, mezi nimiž byly i renomovaná jména reklamní branže, představily řadu zajímavých kreativních návrhů“, uvedl ředitel marketingu pojišťovny Generali, Ing. Filip Kahoun, Ph.D. „Proč právě Hullabaloo? Nejlépe naplnila zadání a kreativní koncept nejvíce vyhovoval našim požadavkům,“ dodal Filip Kahoun.

„Generali je odhodlána dělat věci jinak, což z ní činí velice zajímavého klienta. Velmi se těším na spolupráci s nimi,“ řekl Tim Hennessy, Managing Partner Hullabaloo.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).