Všech více než 6350 obchodů po celé České republice, které nabízejí produkty GE Money Multiservis, přešlo k 17. lednu 2005 na nový on-line systém uzavírání smluv. Dosavadní off-line systém PC@POS byl odpojen. Nyní je tak možné uzavírat smlouvy elektronicky pouze on-line.
Obchodníkům i klientům nový on-line systém přináší řadu výhod – především tu, že je celý systém rychlejší, jednodušší a tak i snáze dostupný.
On-line systém uzavírání smluv například umožňuje snadnou kontrolu rodného čísla zákazníka, čímž se urychlí proces rozhodování o poskytnutí úvěru. Navíc u zákazníků, jejichž data společnost GE Money Multiservis zná a u nichž má souhlas s použitím osobních údajů, lze snadno po zadání rodného čísla dostat předvyplněný formulář žádosti. Poté stačí jen zkontrolovat, zda jsou data aktuální, případně je doplnit či pozměnit,
uvádí Jiří Pathy, předseda představenstva a generální ředitel GE Money Multiservis.
Nový on-line systém navíc od obchodních míst nevyžaduje žádné dodatečné instalace na jejich počítačích – potřebný je pouze přístup na internet a poté program Acrobat Reader pro tisk dokumentů. Systém nabízí obchodníkům uživatelsky příjemné prostředí a je doplněn i formálními kontrolami hned při zadávání dat.
Systém splňuje veškeré požadavky na bezpečnost aplikace, data jsou chráněna pomocí SSL protokolů a bezpečně zpracovávána na úrovni https.
Systém je pro obchodníky díky své flexibilitě pozitivním krokem. Jeho rychlost a jednoduchost ale ocení i zájemci o spotřebitelský úvěr Multiservis nebo úvěrovou O.K. kartu. Věříme, že tak přispěje i ke spokojenosti našich klientů,
doplnil Jiří Pathy.
On-line systém pro schvalování smluv byl poprvé představen v únoru 2004, během roku na něj přecházely další prodejny. Nyní je jediným systémem, který funguje ve více než 6350 obchodech v České republice a kterým je možné nabízet produkty GE Money Multiservis.
Eva Chaloupková, manažerka externí komunikace GE Money Multiservis