GE Capital Bank zaznamenává dynamický růst zájmu klientů o neúčelový spotřebitelský úvěr Osobní půjčku Expres. K 30. 9. 2003 banka poskytla spotřebitelské úvěry v objemu 4,8 miliardy Kč. V porovnání se stejným obdobím roku 2002 došlo k 50 procentnímu růstu v objemu poskytnutých úvěrů.
www.exprespujcka.cz
Meziroční růst poskytnutých Osobních půjček Expres je dán i tím, že GE Capital Bank má na českém bankovním trhu v oblasti spotřebitelských půjček pozici inovátora. Jako první peněžní ústav v České republice umožňuje získat spotřebitelský úvěr Osobní půjčka Expres i neklientům GECB prostřednictvím Internetu. „Podstatné je, že tuto možnost mají nejen klienti banky, ale i zájemci o úvěr, kteří dosud klienty banky nejsou. Chceme využít prudkého nárůstu používání internetu. Podle našich zjištění až 17 % populace do 30 let preferuje možnost požádat o půjčku prostřednictvím Internetu,“ řekl Radko Šindrbal, manažer spotřebitelských úvěrů GE Capital Bank.
Zájemci o spotřebitelský úvěr vyplní na internetových stránkách www.exprespujcka.cz žádost o Expres půjčku. Uvedou do ní základní informace o sobě (např. bydliště, výši příjmu, zaměstnavatele, telefon) a specifikují půjčku, o níž mají zájem (výši úvěru, dobu splatnosti).
Po odeslání vyplněné žádosti se klient obratem dozví, zda mu může GE Capital Bank půjčku poskytnout. V průběhu následujícího dne si pak banka ověří klientovu žádost. Následně klient na doporučeném obchodním místě GE Capital Bank podepíše smlouvu o poskytnutí úvěru a nejdéle do 24 hodin má peníze k dispozici.
Od počátku letošního roku do počátku října využilo možnost získání Osobní půjčky Expres prostřednictvím internetu 15 000 klientů. V porovnání s stejným obdobím předchozího roku jde opět o 50% nárůst.
Telefonní linka Osobní půjčky Expres 841 141 141
Zájemcům o úvěr jsme nabídli letos v dubnu možnost získat prostřednictvím telefonní linky Osobní půjčky Expres předběžnou informaci, zda získají úvěr, v jaké výši a jaká bude jejich měsíční splátka. Dosud tuto službu využilo 80 000 zájemců. V průměru na tuto linku denně zavolá až 1600 zájemců,
řekla Monika Königová, produktová manažerka Osobní půjčky Expres.
Klient v krátkém rozhovoru, který trvá přibližně tři minuty, operátorovi na telefonní lince Osobní půjčky Expres sdělí několik běžných údajů nutných ke stanovení svého úvěrového rámce (jméno a příjmení, rodinný stav, měsíční příjem atd.).
Na základě těchto údajů klient získá od operátora obratem nejen informaci, jak velkou půjčku může od GE Capital Bank získat, ale dozví se i výši měsíční splátky a informace o dokladech, které si má na nejbližší obchodní místo přinést (dva doklady totožnosti, potvrzení příjmu a doklad pro ověření adresy). Operátor mu sdělí i adresu nejbližšího obchodního místa. Na zvolené obchodní místo jsou následně odeslány informace získané při rozhovoru na telefonní lince 841 141 141 tak, aby konečná žádost o půjčku byla na obchodním místě pro klienta jen otázkou několika minut.
Infolimit
GE Capital Bank svým klientům poskytuje i službu Infolimit. Jejím prostřednictvím se mohou průběžně informovat, jak velkou půjčku jim může banka v daném okamžiku nabídnout. Na konci každého měsíce jsou automaticky vyhodnoceny informace, které má banka o běžném účtu daného klienta a na jejich základě je klientovi nabídnuta aktuální výše půjčky, kterou je mu GE Capital Bank připravena kdykoliv poskytnout. Tyto informační limity jsou platné vždy po dobu následujícího kalendářního měsíce a jejich výši si klient může zjistit prostřednictvím Internet Banky, Mobil Banky, Telefon Banky, při osobní návštěvě na obchodním místě GE Capital Bank a nově i na výpisu z běžného účtu vedeného u GE Capital Bank.
Petra Kopecká, manažerka komunikace GE Capital Bank