Hlavní navigace

Fincentrum slaví 10 let od svého založení dynamickým růstem: do dvou let chce být největší finančně-poradenskou firmou v ČR a na Slovensku

[Tisková zpráva] Skupina Fincentrum včera oslavila výročí 10 let od svého založení. Navzdory ekonomické recesi a silnému konkurenčnímu tlaku dokázala skupina zvýšit v ČR a na Slovensku v prvním čtvrtletí provizní příjmy meziročně o 76 % na 158 mil. Kč. Za celý loňský rok přitom vykázalo Fincentrum tržby 502 mil. Kč (meziročně růst o 52 %).

Sdílet

Přibližně 800 aktivních finančních poradců by mělo společnosti podle očekávání za celý letošní rok přinést příjmy přesahující 750 mil. korun. „Naším ambiciózním cílem je stát se nejpozději v roce 2012 největší firmou na českém a slovenském trhu finančního poradenství,“ uvedl Petr Stuchlík, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Fincentrum.  

Fincentrum si také nadále drží pozici jednoho z nejvýznamnějších zprostředkovatelů hypotečních úvěrů v ČR a na Slovensku. Jen za první čtvrtletí letošního roku zprostředkovali poradci Fincentra v obou zemích téměř tisícovku hypotečních úvěrů v objemu 1,5 miliardy Kč. Výrazný růst v tomto segmentu dosahuje Fincentrum i přesto, že zájem obyvatel o hypoteční úvěry nedosahuje úrovní z předchozích let.

V České republice uzavřeli poradci Fincentra za první tři měsíce roku 2010 řádově 23 tisíc smluv (meziroční nárůst o 112 %), na Slovensku pak 5 tisíc smluv (meziročně + 475 %). „Velmi dobré obchodní výsledky za první čtvrtletí přichází ve chvíli, kdy slaví Fincentrum 10. výročí od svého založení. Jsme praktickým důkazem toho, že i mladá firma může obrátit krizi v příležitost, pokud dělá práci pro své klienty na maximum,“ doplnil Petr Stuchlík.

Oslavy založení Fincentra vyvrcholily včera v podvečer exkluzivním koncertem České filharmonie v pražském Rudolfinu. Záznam mimořádného koncertu bude v následujících týdnech přiložen k ekonomicko-finančním časopisům Euro, Ekonom, Bankovnictví, Finanční poradce a ke slovenskému časopisu Investor. Oslavy desetiletého výročí vzniku společnosti doprovází mediální kampaň v tištěných a internetových médiích.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).