Finanční skupina ČS uspěla proti žalobě ČMSS

Česká spořitelna a Stavební spořitelna České spořitelny postupovaly v případě společné reklamní kampaně „Nová jarní kolekce hypoték a překlenovacích úvěrů s úrokem 2,99 %” v souladu se zákonem. Podle včera doručeného rozhodnutí soudu, proti kterému se nelze odvolat, se nedopustily nekalé soutěže či klamavé reklamy a žaloba Českomoravské stavební spořitelny (CMSS) tak byla definitivně zamítnuta. Předmětná kampaň byla v televizích odvysílána v prvním pololetí roku 2005.

Sdílet

„Soudní žalobu i veřejné obvinění konkurencí jsme od začátku považovali za absurdní. O to více nás těší, že nám i soud dal za pravdu a kauzu definitivně ukončil,“ uvedl Jiří Plíšek, předseda představenstva a generální ředitel Stavební spořitelny České spořitelny. „Jsme rádi, že se teď můžeme opět plně věnovat klientům a nerozptylovat naši pozornost neproduktivními spory,“ dodal Jiří Plíšek.

„Jsem rád, že soud považuje české spotřebitele za rozumné a zkušené zákazníky. Díky tomuto přístupu může reklama Stavební spořitelny České spořitelny nadále zůstat taková, jaká je, tedy zábavná, veselá a přitom čestná ke klientům i konkurentům," uvedl k rozsudku JUDr. Filip Winter, advokát, který Českou spořitelnu a Stavební spořitelnu České spořitelny ve sporu zastupoval.

Českomoravská stavební spořitelna neuspěla ani v jednom stupni řízení. Původní žalobu podanou v loňském roce zamítl Městský soud v Praze. Včera doručené rozhodnutí odvolacího Vrchního soudu v Praze definitivně potvrdilo, že Česká spořitelna i Stavební spořitelna České spořitelny konaly v souladu s platnou legislativou a jejich reklamní kampaň byla korektní.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).