„Soudní žalobu i veřejné obvinění konkurencí jsme od začátku považovali za absurdní. O to více nás těší, že nám i soud dal za pravdu a kauzu definitivně ukončil,“ uvedl Jiří Plíšek, předseda představenstva a generální ředitel Stavební spořitelny České spořitelny. „Jsme rádi, že se teď můžeme opět plně věnovat klientům a nerozptylovat naši pozornost neproduktivními spory,“ dodal Jiří Plíšek.
„Jsem rád, že soud považuje české spotřebitele za rozumné a zkušené zákazníky. Díky tomuto přístupu může reklama Stavební spořitelny České spořitelny nadále zůstat taková, jaká je, tedy zábavná, veselá a přitom čestná ke klientům i konkurentům," uvedl k rozsudku JUDr. Filip Winter, advokát, který Českou spořitelnu a Stavební spořitelnu České spořitelny ve sporu zastupoval.
Českomoravská stavební spořitelna neuspěla ani v jednom stupni řízení. Původní žalobu podanou v loňském roce zamítl Městský soud v Praze. Včera doručené rozhodnutí odvolacího Vrchního soudu v Praze definitivně potvrdilo, že Česká spořitelna i Stavební spořitelna České spořitelny konaly v souladu s platnou legislativou a jejich reklamní kampaň byla korektní.