Factoring KB implementuje ARBES CRM

Factoring KB rozšiřuje svůj informační systém od společnosti ARBES o modul ARBES CRM pro řízenou komunikaci s klienty a podporu přímého marketingu společnosti.

Sdílet

Praha, 30. srpna 2006 – Factoring KB, a.s., dceřiná společnost Komerční banky, pokračuje v naplňování jednoho ze svých strategických cílů – rozvoje specializovaného informačního systému dodaného společností ARBES.

Factoring KB prošel od svého založení v roce 1997 dynamickým rozvojem. Dnes patří k největším poskytovatelům factoringových služeb v České republice. Objem zrealizovaných factoringových obchodů společnosti v loňském roce převýšil částku 13,7 miliard Kč. Proto se vedení rozhodlo rozšířit stávající informační systém o moduly ARBES CRM pro řízenou komunikaci s klienty a podporu přímého marketingu společnosti. Softwarové řešení je vybudováno na databázové platformě Oracle a standardně podporuje správu informací o klientech, plánování lidských zdrojů, řízení marketingových aktivit a využívání všech komunikačních kanálů.

Ing. Milan Corjak, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Factoring KB, klade důraz na komplexnost informačního systému: „Od svého nástupu do vedení Factoringu KB prosazuji princip kvalitní komunikace s klienty, založené na znalosti aktuálního stavu každého probíhajícího obchodního případu. Rozhodnutí o implementaci systému typu Customer Relationship Management a zejména jeho přímé napojení na obchodní systém je tedy logickým krokem ke zvýšení kvality našich služeb.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).