Stanislav Staněk, ředitel Klientského centra v Mladé Boleslavi ke svým cílům v eBance dodal: Považuji Mladou Boleslav a její okolí za místo se zajímavým obchodním potenciálem. Cílem našeho Klientského centra eBanky je být místní významnou bankou, o které se bude na mezi klienty vědět a kterou si budou navzájem sami doporučovat. Toho chceme dosáhnout velmi profesionálním, partnerským přístupem při řešení peněžních potřeb našich klientů.
V letošním roce eBanka rozšířila svou síť o 112 nových obchodních míst!
A v nejbližší době budou otevřena další, například v Sokolovské ulici v Praze 9 a v ulici Bedřicha Smetany v Plzni.
Současnou obchodní síť eBanky tvoří:
- 110 eBanka pokladen ve vybraných obchodních místech České pojišťovny. eBanka pokladny pokrývají nejdůležitější potřebu klientů, kterou je práce s hotovostí. Klienti v nich mohou kromě hotovostních operací provádět i operace směnárenské.
- 25 Klientských center pro především retailovou klientelu
- 9 Klientských center pro privátní a podnikovou klientelu – specializace na poskytování služeb především pro movité klienty, podnikatele a firmy