eBanka i nadále strategickou společností v portfoliu PPF

„V návaznosti na spekulace o možném prodeji eBanky sdělujeme, že v současné době v žádném případě neuvažujeme o jejím prodeji. S hospodařením eBanky jsme spokojeni a zkušenosti, které jsme při jejím budování získali, chceme využít i na dalších trzích v zahraničí,“ sdělila mluvčí skupiny PPF Romana Tomasová.

Sdílet

Na počátku června skupina PPF deklarovala svoji strategii rozvíjet klíčové oblasti podnikání, mezi něž patří spotřebitelské financování, bankovnictví, pojišťovnictví a penzijní fondy. eBanka je retailovou bankou s uceleným portfoliem produktů a nabídkou služeb pro fyzické osoby a malé a středí firmy. Je tedy jednou z klíčových společností, které pomohou vytyčenou strategii PPF naplnit.

Po úspěšné transformaci eBanky, která se vyznačovala masivními investicemi do technologií a marketingu a která byla dokončena v roce 2004, dosahuje eBanka kladného hospodářského výsledku. Za první tři měsíce roku 2005 vykázala zisk ve výši 18,8 milionů Kč. V současnosti eBanka disponuje sítí 168 obchodních míst se stabilní klientelou a v průběhu roku 2005 přichází na trh s řadou produktových novinek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).