Pokračuje trend snižování nákladů: náklady na letenku (bez nákladů na palivo) poklesly o 6,2 procenta (1,84 libry) z 29,59 na 27,75 liber.
Výrazně se zvýšily vedlejší příjmy: o plných 31 procent čili o 0,76 libry na letenku.
Společnost přepravila 14,9 milionu cestujících, což představuje nárůst o 10,1 %.
Velmi dobrá ekonomická rozvaha, příliv hotových peněz se zvýšil o 59 milionů liber na 726 milionů.
Pokračovala expanze sítě: celkem společnost provozuje 114 letounů, s nimiž létá na 258 linkách do 72 destinací.
Během období bylo uvedeno do provozu 28 nových linek a 4 nové destinace. Od léta 2006 začne easyJet létat do 8 dalších měst.
Společnost i nadále vykazovala velice efektivní provoz: 80 procent letů dorazilo ze zpožděním do 15 minut a 96 % letů do jedné hodiny.
Generální ředitel společnosti easyJet Andy Harrison k dosaženým výsledkům řekl: „Společnost easyJet neohroženě pokračovala v růstu, který vychází z jedinečné nabídky levných letenek, výhodných letišť a vynikající péče o zákazníka. V první polovině období jsme zaznamenali 14procentní nárůst příjmů, zavedli 28 nových linek a rovněž začali fungovat na naší nejnovější základně na milánském letišti Malpensa.“
„Výsledky dosažené během první poloviny období působí velice povzbuzujícím dojmem a dokonce překonaly naše původní očekávání. Úspěšné snižování nákladů a zvyšování příjmů, zejména pak z vedlejších zdrojů, více méně vyvážilo negativní faktory, jako byl nárůst cen paliva a skutečnost, že Velikonoce letos připadly na druhou polovinu našeho finančního roku.“
„Díky lepším výsledkům, než byly naše původní odhady, a díky výborným výsledkům dosažených během Velikonoc můžeme očekávat zlepšení v rámci celého roku. Jsme si však také vědomi toho, že nás čeká náročné léto, že cena paliva zůstává dlouhodobým rizikem a že podnikáme v silně konkurenčním prostředí. Navzdory těmto rizikům očekáváme, že příjem z letenky bude zhruba stejný jako v roce 2005, přičemž počítáme s nárůstem vedlejších příjmů v řádu pětadvaceti procent na letenku. Plán na úsporu nákladů by měl zajistit snížení nákladů na letenku o dalších 5 procent (bez nákladů na palivo). Očekáváme, že cena leteckého paliva se bude držet zhruba na současné úrovni a neutrálně pohlížíme též na vývoj měnových kurzů. Celkově počítáme s tím, že by náš zisk před zdaněním mohl vzrůst na 15 procent oproti roku 2005.