Hlavní navigace

Drobné radosti v životě jsou dar - Visa Europe pokračuje v kampani „Milujte každý den“

Společnost Visa Europe oznámila přechod kampaně „Milujte každý den“ do druhé fáze. Vzhledem k velkému úspěchu kampaně v loňském roce pokračuje Visa Europe v rozvíjení hlavní myšlenky „drobné radosti v životě jsou dar“.

Sdílet

Kampaň byla spuštěna v 19 evropských zemích a jejím cílem je podpořit používání karet Visa všude tam, kde zákazníci běžně platí hotovostí nebo šeky. Jejím úkolem tak není podporovat lidi v tom, aby utráceli více, ale spíše zdůraznit, že karty Visa jsou pohodlnější, bezpečnější a rychlejší volbou než ostatní formy placení.

Kampaň je podpořena také spotřebitelskou soutěží Plaťte kartou Visa každý den a vyhrajte dovolenou snů, která je zaměřena na motivaci držitelů karet k platbám v obchodech a na zvýšení povědomí zákazníků i obchodníků o výhodách elektronických plateb. Soutěž probíhá od 1. dubna do 30. června 2007. Každý, kdo v soutěžním období použije svoji platební kartu Visa/Visa Electron k platbám za nákupy či služby, může odpovědět prostřednictvím sms nebo na strankách www.soutezvisa.cz na soutěžní otázku „Kolik účastníků odpoví během soutěžního období na tuto otázku?“ a získat tak jednu z atraktivních cen. Hraje se o: 3× 150 000 Kč, 10× 15 000 Kč a navíc každý týden 20 nejrychlejších soutěžících vyhraje jeden z 260 batohů.

Všechny prvky kampaně Milujte každý den mají jednotný hlavní motiv (dárkové balení) – od obalů, brandingu, televizních spotů, billboardů, tiskové, rozhlasové a internetové reklamy až po panely v obchodech.

Joe Clift, Vice President and Head of Brand Management, Visa Europe, prohlásil: Integrovaný přístup k reklamě a inzerci poskytne našim členským bankám po celé Evropě možnost z kampaně profitovat. Jsme přední karetní platební systém v Evropě a je pro nás čím dál důležitější abychom svým členským bankám umožnili se na kampani aktivně podílet.

Jsme přesvědčeni, že tato kampaň dodává značce Visa silnou identitu a náležitě odráží naše postavení coby předního světového platebního systému. Rovněž zákazníkům zdůrazňuje výhody našich řešení oproti hotovosti a šekům.

Autorem kampaně je reklamní agentura Saatchi and Saatchi, komunikaci zajišťuje agentura Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants. Mediální strategii vytváří MediaEdge CIA.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).