Kampaň byla spuštěna v 19 evropských zemích a jejím cílem je podpořit používání karet Visa všude tam, kde zákazníci běžně platí hotovostí nebo šeky. Jejím úkolem tak není podporovat lidi v tom, aby utráceli více, ale spíše zdůraznit, že karty Visa jsou pohodlnější, bezpečnější a rychlejší volbou než ostatní formy placení.
Kampaň je podpořena také spotřebitelskou soutěží Plaťte kartou Visa každý den a vyhrajte dovolenou snů
, která je zaměřena na motivaci držitelů karet k platbám v obchodech a na zvýšení povědomí zákazníků i obchodníků o výhodách elektronických plateb. Soutěž probíhá od 1. dubna do 30. června 2007. Každý, kdo v soutěžním období použije svoji platební kartu Visa/Visa Electron k platbám za nákupy či služby, může odpovědět prostřednictvím sms nebo na strankách www.soutezvisa.cz na soutěžní otázku „Kolik účastníků odpoví během soutěžního období na tuto otázku?“ a získat tak jednu z atraktivních cen. Hraje se o: 3× 150 000 Kč, 10× 15 000 Kč a navíc každý týden 20 nejrychlejších soutěžících vyhraje jeden z 260 batohů.
Všechny prvky kampaně Milujte každý den
mají jednotný hlavní motiv (dárkové balení) – od obalů, brandingu, televizních spotů, billboardů, tiskové, rozhlasové a internetové reklamy až po panely v obchodech.
Joe Clift, Vice President and Head of Brand Management, Visa Europe, prohlásil: Integrovaný přístup k reklamě a inzerci poskytne našim členským bankám po celé Evropě možnost z kampaně profitovat. Jsme přední karetní platební systém v Evropě a je pro nás čím dál důležitější abychom svým členským bankám umožnili se na kampani aktivně podílet.
Jsme přesvědčeni, že tato kampaň dodává značce Visa silnou identitu a náležitě odráží naše postavení coby předního světového platebního systému. Rovněž zákazníkům zdůrazňuje výhody našich řešení oproti hotovosti a šekům.
Autorem kampaně je reklamní agentura Saatchi and Saatchi, komunikaci zajišťuje agentura Mmd Corporate, Public Affairs and Public Relations Consultants. Mediální strategii vytváří MediaEdge CIA.