Hlavní navigace

Doporučení klientům Generali postiženým povodní

[Tisková zpráva] Pojišťovna Generali uveřejnila svá doporučení klientům pro případ škodní události.

Sdílet

Modrá linka pro hlášení škod:  844 188 188 – k dispozici mimořádně i o víkendu od 7 do 19 hodin !!!

Doporučená opatření pro minimalizaci následků povodňových škod

  • vyčerpávání vody, vysoušení a úklid zasažených prostor
  • nezapínat zasaženou elektroniku a domácí spotřebiče a podle možností okamžitě předat k opravě do odborného servisu
  • jakmile to situace dovolí, provést revizi elektrických a plynových rozvodů, pokud došlo k jejich zatopení

Doporučená opatření pro hlášení povodňových škod

Jakmile to situace dovolí, je důležité vytvořit si seznam všech poškozených a zničených věcí s uvedením jejich popisu, stáří a pořizovací ceny. V případě možnosti je vhodné provést jejich fotodokumentaci. Hodnotu a vlastnictví zasažených věcí je potřeba doložit například záručními listy, účtenkami, či jiným pořizovacími doklady.

V případě, že to situace v místě škody umožňuje, ponechat poškozené a zničené věci v místě škody k následné prohlídce pracovníků Generali. Pokud z hygienických, bezpečnostních nebo jiných vážných důvodů nelze zbytky poškozených či zničených věcí na místě uchovat, provést jejich likvidaci. V tomto případě je nutné prokázat existenci důvodů likvidace – fotodokumentace, nařízení hygienika apod.

Náklady, které jsou prokazatelně vynaložené na likvidaci škody, mohou být součástí výplaty pojistného plnění. Doporučujeme vést si jejich záznam. S likvidátorem pojistné události je možné dohodnout vyplacení přiměřené zálohy na pojistné plnění. Generali se tím snaží pomoci především klientům, kteří byli povodní postiženi nejvíce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).