Hlavní navigace

DIRECT už není pojišťovnou jen pro motoristy

DIRECT Pojišťovna, jediná online pojišťovna na českém trhu, výrazně rozšiřuje své produktové portfolio. Kromě pojištění motorových vozidel nově nabídne i pojištění majetku a odpovědnosti občanů. Počínaje 27. dubnem 2009 si tak klienti budou moci u DIRECTu po telefonu (od června 2009 také na internetu) pojistit svůj byt, rodinný dům či chatu.

Sdílet

Po úspěchu s autopojištěním se DIRECT Pojišťovna zaměří také na pojištění majetku

Pojištění majetku a odpovědnosti je základním pilířem produktového portfolia každé pojišťovny, která chce svým klientům poskytovat komplexní služby. Obdobně jako naše zahraniční sesterské společnosti plánujeme i my postupné rozšiřování nabídky našich služeb tak, abychom pokryli klíčové oblasti neživotního pojištění, říká generální ředitel DIRECT Pojišťovny Ján Čarný.

V rámci nového pojištění majetku si lze sjednat pojištění nemovitosti (pojistná částka max. 15 mil. Kč), pojištění domácnosti (pojistná částka max. 1 mil. Kč) a také pojištění odpovědnosti občanů. Komplexní pojistné balíčky MINI, OPTI a MAXI kombinují různé varianty ochrany majetku proti živelním událostem, odcizení, vandalismu či vodovodním škodám. V ceně všech balíčků klient navíc získá asistenční služby pro případ havárie, a to včetně úhrady materiálu, a pojištění zahrady. To kryje např. poškození porostů, přenosného zahradního nábytku, dekorativních předmětů či grilu. Samozřejmostí je pojištění majetku na nové ceny.

Stejně jako u produktů pro motoristy poskytuje DIRECT Pojišťovna u pojištění majetku bonus za bezeškodní průběh – za každý rok trvání pojištění bez pojistné události získá klient 5% slevu na pojistném. Všichni noví klienti navíc od DIRECT Pojišťovny získají 20% vstupní bonus.

DIRECT Pojišťovna nabízí klientům také v případě pojištění majetku širokou škálu připojištění. Náročnější zákazníci mohou např. využít asistenční službu TOP ASIST. V případě havárie nebo technické závady pak budou mít nárok nejen na služby instalatéra, elektrikáře či sklenáře, ale také na telefonickou právní konzultaci, úklid domácnosti či nejrůznější zahradnické služby.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).