Věříme, že nabídkou nového moderního formátu oslovíme zákazníky, kteří nemají mnoho času na nakupování a chtějí se v každodenním shonu spolehnout na vysokou kvalitu a stabilně dobré ceny potravin v příjemném nákupním prostředí. Prodejní plocha dosahuje zhruba 400 m2 a sortiment je cílen přesně na životní styl městského zákazníka. Rychlost nakupování podporuje také ergonomické rozmístění prodejní plochy či automatický systém vážení ovoce a zeleniny přímo na pokladně,
vysvětluje situaci Petr Uchytil, manažer komunikace společnosti Delvita.
V den otevření Delvita lákala zákazníky prostřednictvím kuponů na výrobky zdarma, ochutnávkami, dárky i moderovanou hudbou přímo na Náměstí Svobody. Do budoucna však tato prodejna plánuje jakožto součást formátu City úplně vynechat akční letáky či výprodeje. Tyto prvky patří standardním supermarketům Delvita, ve formátu City však postrádají smysl. Se zákazníky raději budujeme dlouhodobý vztah založený na důvěře a zárukách pohodlí, trvale dobrých cen kvalitních potravin,
dodává Uchytil.
Delvita znovu ukazuje, jakým směrem se ubírá její expanze a potvrzuje roli předního hráče v oblasti vývoje konceptu malých prodejen v ČR. Delvita v současné době provozuje v ČR 95 prodejen, z toho 10 prodejen ve formátu City a 27 prodejen ve formátu Proxy. Delvita i nadále odmítá skutečnost, že by malé prodejny přestaly být konkurenceschopné kvůli expanzi velkých hypermarketů. Za prvních pět hodin navštívily prodejnu dva tisíce zákazníků.
Další prodejnu City otevře Delvita již 8.2. na pražských Vinohradech.
Delvita v ČR nyní provozuje 95 prodejen a zaměstnává přes 3500 lidí. Delvita je součástí Belgické skupiny Delhaize Group, která provozuje více jak 2500 prodejen na třech kontinentech. Samotný formát prodejen City je velmi úspěšný také v Belgii, Německu, Řecku či Rumunsku.