Hlavní navigace

ČSOB zdarma vyměňuje platební karty poničené povodněmi

Sdílet

ČSOB osvobozuje klienty ze zaplavených regionů od poplatků za e-banking

V souvislosti s nepředvídanými okolnostmi, které nastaly v důsledku velkých povodní, vychází ČSOB vstříc klientům, jimž záplavy poškodily či odnesly platební kartu, a až do konce roku jim bude bez poplatků vystavovat nové platební karty.

Za ztracené karty bude banka bezplatně vydávat nové platební karty s původní platností, avšak s novým číslem karty a s novým PIN. Za poškozené platební karty bude banka bez poplatku vydávat karty náhradní s původním číslem a s původním PIN.

Ztrátu platební karty mohou klienti hlásit telefonicky v Call Centru ČSOB na čísle 049/5800111. Pokud byla platební karta poškozena, je třeba, aby se s ní klient dostavil na pobočku banky, která mu kartu vydala.

ČSOB také nebude klientům postiženým záplavami účtovat měsíční poplatek za užívání služeb ČSOB Homebanking 24 a ČSOB MultiCash 24 za období srpen a září. Banka je též připravena individuálně posuzovat odpuštění poplatků za předčasné výběry z termínovaných vkladů a spořících účtů, t.j. výběry hotovosti před skončením dohodnuté doby trvání těchto vkladů.

Milan Tománek
výkonný ředitel
Řízení komunikace Skupiny ČSOB

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).