„V krátké době je to již druhé významné ocenění odborné veřejnosti naší práce na novém webu a internetových aplikacích. Získané 1. místo je o to cennější, že se nejedná jen o kategorii pojišťovnictví nebo finance, ale o celkové vítězství mezi TOP 100 nejvýznamnějšími společnostmi v ČR,“ řekl marketingový ředitel ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner.
Před měsícem získala ČSOB Pojišťovna dvě třetí místa v prestižní soutěži Internet Effectiveness Awards 2011. Za úspěchy v obou soutěžích stojí jednoduchá filosofie. „Naším cílem bylo vytvořit moderní uživatelsky příjemný a efektivní web. Dle hodnocení odborníků se nám to myslím dobře povedlo,“ dodal Petr Kleiner s tím, že tento přístup má pozitivní odezvu i u klientů. „První prodejní výsledky tento fakt potvrzují. Naši klienti nakupují více pojištění, než tomu bylo v předchozích letech. Svědčí o tom například nárůst prodeje cestovního pojištění v letní sezoně o 30 %,“ uvedl Petr Kleiner.
O soutěži
Soutěž WebTop100 umožňuje firmám srovnat své webové prezentace s konkurencí a získat cenné podněty pro jejich další zlepšování. Na základě hodnocení sestavuje odborná porota žebříček těch nejúspěšnějších. Do hlavního žebříčku jsou automaticky zařazeny webové prezentace 100 nejvýznamnějších firem ze žebříčku CZECH TOP 100. Žebříček CZECH TOP 100 je sestavován dle ekonomických ukazatelů jednotlivých firem.
Webové stránky byly porotou hodnoceny z pohledu následujících 5 základních oblastí: použitelnost, grafický design, technické řešení, marketing a přínos pro uživatele.