strategického konceptu finančního poradenství pro osobní i rodinné finance. „S celým svým týmem bych chtěl podpořit a posílit dosavadní postavení ČSOB na trhu spořících a investičních produktů v České republice,“ uvedl Pavel Kratochvíl, který není v ČSOB žádným nováčkem.
Od roku 2005 se v rámci Skupiny ČSOB podílel na tvorbě a implementaci nové strategie Poštovní spořitelny. „Dále jsem se soustředil na podporu představenstva při přípravě skupinové strategie,“ shrnul své dosavadní působení Pavel Kratochvíl.
Před příchodem do ČSOB pracoval Pavel Kratochvíl šest let u PriceWaterhouseCoopers v oddělení Corporate Finance. Specializoval se na fůze a akvizice, oceňování společností a prováděl různé strategické analýzy. „Jedním z mých nejzajímavějších projektů byla studie proveditelnosti konání olympijských her v Praze pro Magistrát hl. m. Prahy,“ zmínil své předchozí zkušenosti Pavel Kratochvíl.
Pavel Kratochvíl vystudoval Vysokou Školu Ekonomickou v Praze, obor podniková ekonomika a management. Mezi jeho největší koníčky patří rodina, horské kolo, futsal a skialpinismus.