ČSOB představila v minulém roce nový firemní slogan „Pro bohatší život“. Komunikuje tím svou vizi profesionální správy financí jejích klientů, správné finanční řešení pro jakoukoliv finanční situaci či životní etapu. Zvykáme klienty na zcela jiný, poradenský, a proto ještě důvěrnější vztah s bankou,
říká k tomu Pavel Kavánek. Věříme, že převezmeme-li tuto roli, přineseme klientům více pohody a pohodlí k tomu, aby se mohli věnovat věcem, na kterých v životě opravdu záleží – skutečným životním hodnotám, vztahům a zážitkům, například z dobrého filmu.
O křišťálové sošky Českého lva za rok 2004 bude usilovat celkem 17 soutěžních filmů. Které z nich mají šanci na úspěch bude jasné 9. února a ČSOB se bude těšit na to, jak to všechno 5. března v Paláci Lucerna dopadne.
Pavel Hejzlar
Komunikace ČSOB