Služby jednotlivých leteckých společností z celého světa hodnotí v rámci žebříčku The World Airline Awards sami cestující. Letošního hodnocení se v uplynulých deseti měsících účastnilo více než 15 milionů cestujících.
České aerolinie si velice váží tohoto prestižního ocenění. Umístění v čele regionálního žebříčku The World Airline Awards je o to cennější, že jde o hodnocení ze strany samotných cestujících, a to v době ekonomické krize,
řekl prezident Českých aerolinií Radomír Lašák.
Cestující ocenili především kvalitní nabídku služeb Českých aerolinií na palubách včetně cateringu, ale také samotné pohodlí v letadlech. Dobré hodnocení obdržely také služby, které České aerolinie nabízejí na letištích, jako je balení zavazadel, bezplatná přeprava vozem taxi pro cestující business třídy na pražské letiště, rychlý průchod letištěm pro cestující business třídy, internetové odbavení, nebo vybavení letištních salonků.
Ocenění od nezávislé organizace Skytrax není jediným titulem, který České aerolinie v poslední době získaly. Společnost obhájila například také prvenství v domácí soutěži v rámci udílení cen TTG Travel Awards 2008 odborného časopisu TTG Czech, kde České aerolinie obdržely titul „Nejlepší letecká společnost“. Vloni kromě soutěže The World Airline Awards České aerolinie vyhrály svou kategorii také v žebříčku Official Airline Guide, který je sestavován na základě hlasování odborné veřejnosti.