Hlavní navigace

Česká spořitelna se zapojila do projektu „Zelená firma“

Jedním z pilířů nové strategie společenské odpovědnosti a filantropie ČS (Strategie CSR) je péče o životní prostředí a udržitelný rozvoj, a proto Česká spořitelna přistoupila k realizaci projektu "Zelená firma". Projekt je jedním z dílčích kroků, kterými se banka hlásí k naplňování společenské odpovědnosti právě v oblasti udržitelného rozvoje.

Sdílet

„Tím, že jsme se jako firma zapojili do tohoto projektu, přinášíme svým zaměstnancům jednak určitý benefit, čímž je možnost ekologicky se zbavit nepotřebných drobných elektrospotřebičů, ale také jim umožňujeme aktivně se zapojit do naplňování CSR Strategie,“ uvádí Klára Gajdušková, ředitelka firemní komunikace ČS.

Projekt „Zelená firma“ je unikátní projekt, první v ČR, který nabízí firmám v jejich budovách instalaci speciálních sběrných boxů, kam by zaměstnanci firem mohli odnést vysloužilé drobné elektrospotřebiče z domácností (soukromé mobilní telefony, fény, baterie, dětské hračky, toustovače, klávesnice apod.). Iniciátorem je společnost REMA Systém, která se snaží o zlepšení informovanosti veřejnosti o způsobech a významu recyklace elektrozařízení. Její projekt byl oficiálně zahájen začátkem února tohoto roku.

„Do tohoto projektu se již zapojilo přes 130 velkých firem. Řada z nich však neobjednala pouze jeden box, který nabízíme zdarma, ale zapojila se do projektu mnohem aktivněji. Naším největším partnerem se stala Česká spořitelna s celkovým počtem 42 boxů,“ uvedl Petr Kubernát, marketingový ředitel REMA Systém.

REMA Systém je neziskově hospodařící akciová společnost, která vznikla pro splnění povinností daných novelou zákona o odpadech. Systém byl založen 14. února 2005 jako první kolektivní systém v České republice.Vznik REMA Systému iniciovali největší dovozci a výrobci informačních technologií a telekomunikací v ČR. Hlavním smyslem činnosti REMA Systému je ochrana životního prostředí – zabezpečení efektivní recyklace odpadů elektrických a elektronických zařízení (OEEZ).

Nová Strategie CSR České spořitelny, kterou zaštiťuje heslo „Investujeme pro budoucnost“, má tři hlavní oblasti: vzdělávání, pomoc lidem v nouzi (se zaměřením na stárnoucí společnost a pomoc při prevenci a léčbě drogově závislých), udržitelný rozvoj a péče o životní prostředí, ve kterém žijeme.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).