Hlavní navigace

Česká spořitelna letos otevřela už 10 nových poboček

O deset nových poboček rozšířila letos svou obchodní síť Česká spořitelna. Začátkem ledna tak například zahájila provoz vůbec první pobočka v řetězci Globus, a to v obchodním centru (OC) Globus v Pardubicích, či v pořadí už 13. víkendová pobočka v obchodním centru Interspar v Teplicích. K lepší a kvalitnější obsluze klientů přispívá také modernizace stávajících poboček.

Doba čtení: 2 minuty

Za první tři měsíce roku takto vylepšila Česká spořitelna další desítku obchodních míst. Některé pobočky byly přesunuty do jiných vhodnějších míst, kde jsou klientům lépe dostupné. Zároveň Česká spořitelna v březnu představila nová dotyková vyvolávací zařízení s dotykovou obrazovkou.

Dobře fungující pobočková síť je důležitá pro mnoho našich klientů. Jen v loňském roce naše pobočky navštívilo 23 milionů klientů. Proto věnujeme rozšiřování a modernizaci našich obchodních míst prioritní pozornost. Některé pobočky podle potřeb klientů přemísťujeme do vhodnějších prostor, otevíráme nové pobočky a modernizujeme průběžně celou sít, uvedl Jiří Škorvaga, člen představenstva a náměstek generálního ředitele České spořitelny. Poslední roky se frekventovanými místy stávají obchodní a administrativní centra. Vnímáme tento trend a otevíráme nové či staronové pobočky právě v těchto místech. Opravdové plnohodnotné pobočky s kompletními službami, žádné kiosky na chodbě. Do konce roku plánujeme otevřít dalších zhruba 13 nových obchodních míst a další pobočky přesunout či zrekonstruovat, dodal Jiří Škorvaga.

Mezi nové pobočky patří vedle pardubické víkendové také pobočka v OC Centro Zlín Malenovice, Brumlovka v Praze 4, MAX centrum Brno-Bystrc, Křižíkova v Praze 8 Karlíně, Tábor Pražské sídliště nebo pobočka s rozšířenou otevírací dobou v OC Interspar Jablonec nad Nisou. Přemístěním vznikla nová obchodní místa České spořitelny v OC Interspar Teplice, administrativním centru Gemini v Praze na Pankráci a v novém obchodním centru Forum v Liberci. Celkovou modernizací prošly např. pobočky v Kamenici, Ivančicích, Ostravě Porubě, Vysokém Mýtě, Liberci, Plzni či Javorníku.

Obsluze klientů také pomáhají nově instalovaná zařízení v pobočkách v Praze na Václavském náměstí a v Rytířské ulici, kde Česká spořitelna během března testovala dotykové tiskárny lístků pro vyvolávací zařízení. Kromě lístku s pořadovým číslem klientům nabízejí tyto přístroje i další funkcionality a informace: volbu přednostní obsluhy pro handicapované spoluobčany nebo rodiče s dětmi, odhadovanou dobu čekání na jednotlivé služby či jazykové mutace tlačítek. Česká spořitelna chce postupně tento nový typ tiskárny pořadových lístků rozšířit i do dalších poboček.

Obchodní síť banky tvoří v současné době 653 poboček, z nichž 13 má otevřeno i o víkendu a jedna, v Praze Na Příkopech, má večerní provoz do 21h (v pátek do 20h), dále 15 komerčních center pro obsluhu klientů z řad malých a středních firem ve všech regionech, 9 developerských center a 25 hypotečních center.